Yeni bir serüven başlıyor: Sade Hayatım

6/26/2016


Salıncakta iki Kişi yayında olmaya ve güncellenmeye devam edecek. Çünkü burası benim oyun alanım. Gevezeliklerimi, sevdiğim beğendiğim herşeyi paylaştığım görsel ağırlıklı bloğum, her şeyden öte ilk göz ağrım. 

Ama hayatımda da bazi değişimler oluyor ve tüm bu heyecan verici deneyimleri SADE HAYATIM 'da yayınlamaya karar verdim. Oradan konu nereye varır, nasıl olur inanın bilmiyorum. Benimkisi biraz kervan yolda düzülür misali ilerleyecek. Anlatmak, paylaşmak istediğim çok şey var. Hepsini tek tek not aldım. Belki benim tecrübelerim içinizden bazılarını daha sade ve ama yaşam kalitesi yüksek bir hayat seçmek için motive eder. Belki de arkanıza bakmadan koşarak kaçarsınız :) Ben henüz bu minimalist yaşam serüveninin çok başındayım. Çömez bir talebeyim. Düşe kalka öğreniyorum. Ve aramızda kalsın bazen çok zorlanıyorum. Ama eminim hep birlikte çok eğleneceğiz. Enjoy!♥


You Might Also Like

0 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!