Yeni Blog Yazısı

6/17/2016


2007 yılında Amerika’da yaşayan bir kız çocuğu vardı. Çocuk dediysem yaş 27 ama kız çocuğu işte, anladınız siz..  Bu kız çocuğunun canı çok ama çok sıkılıyordu çünkü ailesini, arkadaşlarını, doya doya Türkçe gevezelik yapmayı özlüyordu. Bir gün internette dolaşırken yabancı bir kaç blog ile karşılaştı ve onları takip etmeye başladı. Okuduğu yazılar, fotoğraflar o kadar çok hoşuna gitti ki kendisi de bir blog açmaya karar verdi. Adını da çok düşünmeden ‘’Salıncakta İki Kişi’’ koydu. Sırf biraz eğlenmek, biraz da gevezelik etmek için açtığı blog, zamanla o minik ve amatör amacını aştı. Günde 10-15bin kişinin ziyaret ettiği,  reklamlar alan, para kazanan ‘’Blog Sahibesi’’ haline geldi. O dönem tabi kız çocuğunun da hayatında bazı değişiklikler oluyordu. Mesela 2010 yılında Türkiye’ye geri döndü.  Yeni bir işi ve yeni bir sevgilisi vardı artık. Ama ne yaptıysa bloğuyla ilgili o eski hevesi ve heyecanı tekrar yakalayamadı. Bloğunu hiç kapatamadı ama tam anlamıyla geri de dönmeyi başaramadı.

Sonra, bu kız çocuğu o kadar çok çalıştı, o kadar çok çalıştı ki bir gün nihayet yoruldu. Yorgundu çünkü plaza hayatı, trafik,  stres, hep bir yerlere yetişme telaşı, alarm sesiyle uyanılan sabahlar, bitmeyen toplantılar...  Dahası sağlığı gün geçtikçe bozuluyor, sürekli yeni hastalıklarla mücadele ediyordu. Nereye kadar böyle devam edecekti?

Sonra bir sabah uyandı ve İstanbul’da yaşayan herkesin hep aklında olan, sürekli düşündüğü ama çok azının yapmaya cesaret edebildiği bir şeyi yaptı: İSTİFA ETTİ! Artık o hep hayalini kurduğu minik-bahçeli ev, organik ve sade bir hayat için emekli olmayı bekleyemeyecekti!!


Şimdi o kız çocuğunun hayatında yeni bir dönem başlıyor. Unutmayanlar, hatırlayanlar, merak edenler varsa eğer...  Bakalım kahramanımızı yeni sezonda neler bekliyor? Stay tuned 

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu Abla,seni lisedeyken takip etmeye başladım.Tanıdığım ilk bloggerdın.Şimdi yüksek lisans yapıyorum ve hala takip etmekten büyük keyif alıyorum.Geri dönmene çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  2. blog alemiyle ilk tanıştığım blogtunuz..
    hepimizin hayatları değişti, yeni platformlar girdi-çıktı. ben de bu son günlerde -takipçi olarak- tekrar bloglara dönüş yapmak istedim.. yeniden sizi görmek çok güzel.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi görmek ve bu yorumu okumakta çok güzel🙏🏼

      Sil
  3. Banu çoook sevindim:) Hayırlı olsun. Arayı açma;)

    Öptüm.

    Öykücü

    YanıtlaSil
  4. aay ne diyeyim sevgili Banu her işte bir hayır vardır. Ama bence güzel olacak, heyecanla bekliyorum. Sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de inanıyorum güzel olacağına🙏🏼😘

      Sil
  5. Çok güzel bir haber bu, yeni maceralarını merakla bekliyorum... Yıllanmış sessiz takipçin, sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba banu
    benimde ilk blogum sendin... her sabah kahve eşliğinde senin yazılarını okuyordum o dönemlerde benimde hayatım şekilleniyordu ve amerikada olman beni çok etkiliyordu ablamda orada yaşıyordu ...senin önerilerinle kozmetik alıyordum aaaaa bide aşkı memnu vardı ne güzeldi devam et lütfen birde gossip girl dizisini izliyordum

    YanıtlaSil