Country Tarzı Dekorasyon Örnekleri

7/09/2016

country_1
country_2
country_3

Country tarzı aslında çok beğendiğim ya da evim için tercih edebileceğim bir dekorasyon tarzı değil ama country tarzı dekore edilmiş evlerin görüntülerini incelemeyi (tıpkı bu fotoğraflar gibi), ve detaylardaki güzellikleri seyretmeyi seviyorum. Hele de danteller, keten masa örtüleri ve hasır sepetler gibi beğendiğim ayrıntılar kullanılmışsa değmeyin keyfime. Enjoy!

photos: decorology

You Might Also Like

2 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu tarz küvetleri hep sevmişimdir banucum..ama aklıma hep şu geliyor;ya içine girince hareket ederse ahahha..bi filmde vardı o yüzden etkilendim heralde:)) bende bayılıyorum seğetlere,keten masa örtülerine..ortama hava katıyor..eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. o kuvetleri bende cok seviyorum! ama kuvet keyfi yapmam icin o kuveti sadece benim kullaniyor olmam lazim :) camasir sulariyla yikanmis olmasi bile farketmez, baska birisi kullanmissa mumkun degil :) boyle dezenfekte gicikliklarim vardir.

    YanıtlaSil