Siyah Göz Kalemi Nasıl Sürülür?

7/10/2016

1

2

Göz makyajı için siyah göz kalemi kullanmayı seven bayanlara biri açık renk bir farla, diğeri ise koyu renk bir farla tamamlanmış iki farklı göz makyajı örneği. Enjoy!

Fotografci: Justin Cooper

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kedi gibi güzel gözler... namussuz göz kalemi bende böyle durmuyor ki :)

    YanıtlaSil
  2. Mavi renkli gozlulere cok yakisiyor, bende surmeden cikmam disari :)

    YanıtlaSil
  3. bende siyah göz kalemi kullanıyorum her zmn... başka bişey kullanmam... örnekler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. ikinci makyaja tek kelimeyle bayıldımmm çok güzellll

    YanıtlaSil
  5. brows are a little too bushy for my taste.

    YanıtlaSil
  6. tubi; maalesef bende de boyle durmuyor :)

    z fashion; kesinlikle mavi gozleri vurguluyor siyah kalem.

    esther; yakisirr :)

    yasemin; fari cok basarili uygulamislar gercekten!

    ayse; biraz daha ince olabilirdi ama cok ince kaslari da sevmiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  7. Hayir o kaslar nedir oyle ya :D

    YanıtlaSil
  8. Off 2 resime de bayıldım.Benim de parlak bir far edinmem lazım bakalım ama resimdeki kadar profesyonellikle yapamam:(( Bu arada resimdeki kızın kaşları hobicim yaw:))

    YanıtlaSil
  9. nikah makyajımı 2.fotoğraftakı gıbı yaptırsam abartılı mı olur sence canım?
    Göz rengım: ela-yeşil karısımı.hanı ona gore degerlendırmen ıcın soyluyorum .

    YanıtlaSil
  10. ben genelde eyeliner kullanıyorum daha bir havalı oluyor...

    YanıtlaSil
  11. benim gözüme sürdüğüm göz kalemi durmuyor.. markası en iyi olanı da denedim en uyduruk olanı da. neden acaba? durması için ne gibi bir yöntem uygulayabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  12. 2. makyaj harikaa!! Benim yıllardır uygulamaya ve uygulatmaya çalıştığım makyaj budur. Temel olarak zor görünmese de, iş uygulamaya gelince böyle olmuyor. Tabii bunda mankenin göz güzelliğinin payıda büyük :))
    Siyah kalemsiz dışarı çıkmam ben. Sürmeyi beceremesem de mutlaka siyah bir çizgi olmalı :)

    YanıtlaSil
  13. E bide boyle guzel goz lazim.. Sabah basim ve gozlerim agriyarak uyandim , balon gibiler valla :(

    YanıtlaSil
  14. sevgili banu, bende göz kalemi ile harikalar yaratırım:) bugün mesela ilk fotodaki gibi yaptım. yeşil göz farı ile kullandım. allahtan gözlerim göz kalemini her şekilde (içte-dışta) kullanmama müsade ediyor:)

    bayılıyorum senin bu makyaj önerilerine:)

    YanıtlaSil
  15. bu siyah göz kalemi bende süper duruyo:) başka hiçbirseyi böyle yakıştıramıyorum kendime. zaten bir tek göz kalemi dudak parlatıcısı suruyorum. bu arada kahvedir gözlerim.

    YanıtlaSil
  16. ewet bncede en çok mavi iri gözlülere yakışıyor ben çok tercih etmiyorum lacivert kullanıyorum daha çok...makyajlar çok profosyönel gözüküyor çok gzl yapılmış

    YanıtlaSil
  17. wild wild cat7 Mart 2010 23:16

    makyaj güzel, özellikle üst resimdeki gözü çok güzel göstermiş, ancak kaşlar acaip gözüme battı :/

    YanıtlaSil
  18. ikinci makyaja bayıldım

    YanıtlaSil