Hametan Krem Kullananlar (Hamamelis Virginiana : Cadı Fındığı Bitkisi)

9/06/2016

hametan krem kullananlar

Uzun süredir kullanıp çok memnun kaldığım bir sırrı paylaşmak istiyorum sizinle: Hametan Krem. 

Malumunuz yaş 35'i geçti. Haliyle cilt bakımı biraz daha önem kazanmaya başladı. Hametan kremi okuduğum forumlardan birisinde bulmuştum. Kullanan bir bayan öve öve bitirememişti. O zamandan beri haftada 2-3 gün kullanıyorum ve ciddi biçimde faydasını gördüm. Özellikle kaz ayağı kırışıklıkları, cilt lekeleri ve uçuk sonrası kalan izlerin giderilmesinde etkisi inanılmaz. Cildi toparlıyor ve gerginlik veriyor. Sivilceli ve sorunlu ciltlere ise çok iyi geldiği söyleniyor.  Zira Hametan aslında cilt yanığı ve tahrişlerde kullanılan bir cilt yenileyici krem. İçeriğindeki Hamamelis Virginiana bildiğimiz cadı fındığı (witch hazel) bitkisi. Cilt lekelerini gideren, antiinflamatuvar özelliği olan, cilt dokusunu yenileyici bu bitki Weleda vb pek çok markanın cilt kreminde kullanılıyor. 

Bahsettiğim gibi her gün kullanmıyorum. Haftada 2-3 gün sadece bakım amaçlı.
Blog sahibesi tavsiyesidir. Eczanelerden çok uygun fiyata satın alabilirsiniz. 

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bizim kızın pişik sorunu için aldım geçen hafta, deneyeyim bari, yan etkisi olmaz dimi? :))

    YanıtlaSil
  2. birden aklıma tadı geldi :)
    roaccutane tedavisi görürken doktorum ağzının kenarlarında ,ellerin üstünde ve dudaklarında yaralar ve açılmalar olacak dediğinde "abart abartt! " demiştim içimden
    1,5 sene boyunca vücuda a vitamani yüklemesi yapan ve vücutta ki tüm yağı kurutan (buna göğüsler dahil) ve kemiklerinizin kalitesini bozan bir ilaçtır.
    ellerimin üstünü ve ağzımın kenarlarını hatırlıyorum da biri beni yırtmak suretiyle hırpalamış gibiydi.
    ellerimin üstü gün be gün açılıp ciğer gibi kızarıyordu. işte bu durumda hametan yardımcım oldu sürdüğümde ne kadar rahatladığımı hatırlıyorum
    bir de su bazlı excipial vardır hydro olanı kullandım harika bir nemlendiricidir.
    pişik sorunu denilince aklıma gelen de sudokremdir
    eczane ürünü ve mucizevi birşey sadece 16 tl
    göğüs aralarında, sinek ısırmalarında,sivilcelerde,çiziklerde,pişiklerde,kedi köpek ısırmalarında ,ayakkabıdan oluşan yaralarda birebirdir
    kireç gibi beyaz ve katıdır sürerken adeta kremaya döner
    ben ince tabaka sürüp biraz bekleyip sonra kremi yediriyorum ve bitiyor
    tavsiye ederim :*
    sevgiler :)

    YanıtlaSil