Kullandığım Kore Kozmetik Ürünleri : Missha {Okuyuculardan Gelenler}

9/10/2016

{Sevgili Feray Hanım kullandığı favori Kore ürünlerini bizimle paylaştı. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Sizlerde paylaşmak istediğiniz herşeyi salincaktaikikisi@gmail.com adresine gönderin, burada yayınlansın!)

Kore Ürünlerimi !!!! Asla...


Ama asla ‘’asla’’ dememek lazım…
 Kore ürünlerini asla yüzüme sürmem dedim ve yine de denemek için küçük denem boyu  olan (20ml) - Missha Perfect Cover BB Cream SPF 42 aldım. Sonra Missha ürünlerini güzellik konusunda çok güvendiğim bir websitesi olan Lila Kutu'da gördüm ve bu ürünler güvenilir dedim ve başladım almaya (Not Lila Kutu güvenmediği ürünlere yer vermeyen özellikli bir site)

güney kore missha

Her ne kadar Sade Hayatım okuyucusu ve uygulayıcısı olarak satın almamaya kendime söz vermiş olsam da söz konusu cildim olunca aldım. 1 yıl boyunca bana yeter artar bile, ekstra ürün almama gerek yok.

Öncelikle cildim lekeli, hassas ve yağlı (akne tedavisi gördüm). Tabi yaş 30 üstü olunca elastikiyet kaybı gibi bir sorunda oluştu :( 
Vazgeçilmez listemin başında gelen temizleyicimde asla Laureth Sulfate olmaması gerekiyor (Lila Kutu'da Ayşenur Yazıcı bundan bahsediyor). 



Super Aqua Pore Correcting Cleansing Foam bunun için en uygun ürün. İçeriğinde cildime iyi gelmeyen Laureth Sulfate maddesi yok. Küçük mavi microlarla peeling yapıyor. Beraberinde cildimi kurutmuyor, germiyor, aksine yatıştırıyor. Temizlemesi çok güzel olan bu ürün olmazsa olmazımın başında yer alıyor.



Rotorua Spa Mud Mask. Bu maskeyi haftada 2 kere, banyodan sonra kullanıyorum. Cildimi arındırıyor, yağı emiyor, sıkılaştırıyor, matlık yerine canlılık ve tazelik veriyor.



Near Skin Smart All-In-One Cream (yeni nesil tabiri ile akıllı krem). Tek sürüşle bir çok şeyi yapıyor: leke, elastikiyet, tonik görevini tek bir kremde sağlıyor. Üşengeçler için ideal! BAYILDIM !!!



Missha Cho Bo Yang BB Cream SPF30/PA.  Kapatıcılığı harika, güneş koruması SPF var (not dövmemi bile kapatabiliyor). Bunu sürünce kendime güvenimi tazeliyorum. No.21/Natural Beige rengini kullanıyorum. Başta bembeyaz oluyorum sonra renk oturuyor, bir de kış için daha ideal olduğunu söyleyebilirim.  

Bu dörtlü beni çok mutlu ediyor, cildimi parlatıyor ve en önemlisi makyajsız da cildim canlı duruyor… Bu yüzden olmazsa olmazlarım.

Blog Sahibesi'nden öğrenmiş olduğum ek olarak Hametan kremi aldım, arada onu da uyguluyorum. Ancak henüz bu ürüne vazgeçilmez diyemeyeceğim çünkü benim için çok yeni… 

Ve sana güzel bloguna döndüğün için teşekkür ederim. Yeni sade hayatını zevkle takip ediyorum 

Feray D. 

modabenle@gmail.com

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok eğlenceli bir yazı olmuş, Kore ürünlerini hiç duymamıştım mesela. Ben de bu akşam favori ürünlerimi çekip göndereceğim :))

    Nisa

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Nisa merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba salincaktaikikisi, ben de kore kozmetik ve dizilerinin bağımlısıyım. Böyle yazıları okuyunca çok mutlu oluyorum :) Bu arada benim de daha çok yeni bir blogum var ^^ (suruyashi.blogspot.com.tr)

    YanıtlaSil