Şükran Ovalı ve Caner Erkin Aşkı

9/09/2016

şükran ovalı caner erkin fotoğrafları

İlk resimde Caner Erkin rüzgarın azizliğine uğradığı için olsa gerek hafif iri kıyım çıkmış. Yoksa sporcu adam. Bu kadar kısa sürede böylesine kilo almış olamaz değil mi? 

Neyse konumuza dönecek olursak ben resimlerde birbirine çok aşık iki sevgili görüyorum. İkisinin de gözlerinin içi gülüyor, ikisi de mutlu. Ve artık aşklarını saklamak yerine adeta bağırıyorlar. Aşk dediğin zaten böyle bir şey. Anlatamadıktan, doya doya insanların gözünün içine sokmadan rahatlayamıyor insan. 

Ama Şükran Ovalı'nın o tarzı nedir? Nasıl güzel bir kadınsın. Bula bula o silik görünümlu elbiseyi ve beline takmak için o zincir kemeri mi buldun demek istiyorum. Hatta dedim bile. Haksız mıyım sevgili okuyucu?

You Might Also Like

1 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. şükran ovalıyı bende çok beğeniyorum yüz hatları muhteşem benim bu kızda asıl hoşuma gitmeyen bu kadar güzel olup Maskülen tavrı unutmayalım tavır bi kadını dişi yapan en güzel ve belirgin özelliğidir bu arada haklısın ''kemer berbat''

    YanıtlaSil